Dzień doby,
Dziękuję za 3-letnią współpracę z rzeczoznawcami z naszego Stowarzyszenia. Praca w funkcji Prezesa Stowarzyszenia była dla mnie bardzo cennym doświadczeniem zawodowym i osobistym. Pragnę podkreślić zadowolenie z bardzo dobrych relacji jakie panowały wśród wszystkich członków Zarządu przez całą kadencję. Dawały one przestrzeń do inwencji twórczej i do sprawnej realizacji obowiązków, z wzajemnym szacunkiem i wyrozumiałością właściwą dla społecznego charakteru działalności.
Nadmienię, że z przyczyn osobistych nie kandydowałem na funkcję Prezesa na kolejną kadencję. Tym samym pragnę pogratulować i serdecznie podziękować kol. Barbarze Cyran, która po dłuższym namyśle zdecydowała się stanąć jako kandydat w wyborach na Prezesa i została wybrana. To niemałe i niekrótkie zobowiązanie, toteż proszę o wpieranie kol. Basi i Zarządu w działaniach na rzecz środowiska podkarpackich rzeczoznawców majątkowych.
Podziękowania należą się każdemu z członków ustępującego Zarządu, członkom Komisji Rewizyjnej i Komisji Etyki Zawodowej a także wszystkim kolegom i koleżankom, którzy swą życzliwością wspierali mnie jako Prezesa. Niekiedy było to wsparcie dobrym słowem lub uśmiechem – to bardzo wiele, a niekiedy czynami – pomagając przy organizacji wydarzeń stowarzyszeniowych (szkolenia, spotkania integracyjne, czwartkowe, walne zebrania, inne).
Poniżej przedstawiam skład osobowy nowo wybranych władz i komisji stowarzyszeniowych. Dodam, że obecni na Walnym Zebraniu członkowie Stowarzyszenia, wyborów dokonali jednogłośnie.
Prezes Stowarzyszenia:
- Barbara Cyran
Członkowie Zarządu:
- Danuta Probola
- Paweł Lubas
- Agata Kicińska
- Tomasz Szlosek
- Wiesław Demendecki
- Anna Steciak
Członkowie Komisji Rewizyjnej:
- Mirosław Kusek
- Artur Brogowski
- Zbigniew Wołczyk
- Dominik Łonczyński
- Marcin Sajdak
Członkowie Komisji Etyki Zawodowej:
- Eugeniusz Mrozowski
- Joanna Wójtowicz
- Mirosław Inglot
- Marek Pruchnik
- Leokadia Tworek
Oprócz wyborów, na Walnym Zebraniu wywiązała się dyskusja na temat forum dyskusyjnego zamkniętego do członków Stowarzyszenia, gdzie w sposób łatwo dostępny można byłoby wymieniać bieżące poglądy rynkowe, zagadnienia teoretyczne i doświadczenia praktyczne, zasięgać pomocy. Na Walnym rozmawiano także na temat zasadności pozostawienia systemu do wideokonferencji VMS. Nowy Zarząd będzie podejmował te tematy.
Drogą mailową przekazuję Państu sprawozdanie z działalności ustępującego Zarządu, skupiające się na obecnym (rocznym) okresie sprawozdawczym, ale także podsumowujące całą kadencję.
pozdrawiam,
ustępujący Prezes PSRM
Tomasz Szlosek
Rzeszów 31.05.2023 r.